Drodzy Klienci,
ze względu na obecną sytuację zagrożenia epidemicznego, chcielibyśmy poinformować co i jak u nas teraz działa:
1. do odwołania nie będzie możliwości dokonywania zakupów przez Klientów indywidualnych w hurtowni na Mazurskiej
2. Klienci hurtowi są obsługiwani bez zmian (zalecamy ewentualny wcześniejszy kontakt telefoniczny w calu ustalenia aktualnych godzin otwarcie hurtowni)
3. przy zamówieniach z opcją odbioru osobistego w hurtowni, do odwołania nie będzie możliwa płatność na miejscu (zatem za zamówienie należy zrobić przedpłatę na konto)
4. na chwilę obecną funkcjonuje nasz sklep stacjonarny na ul. Piłsudskiego 7
5. zamówienia wysyłkowe będą wysyłane średnio 2 razy w tygodniu (aby ograniczyć kontakt naszych pracowników w kurierem), w miarę możliwości jak najbardziej na bieżąco. Zalecamy wybór opcji przedpłaty, aby ograniczyć Wasz kontakt z kurierem (jeśli istnieje takie życzenie, dla zamówień przedpłaconych możemy umieścić na przesyłce adnotację, aby kurier do Państwa zadzwonił i po potwierdzeniu pozostawił przesyłkę pod drzwiami)
6. w razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy na adres zamowienia@tamaj.pl
Jednocześnie życzymy zdrowia, dbajcie o siebie, o higienę, nie dajcie się wirusowi
tamaj.pl