Wybierz kategorię

Producenci

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy muszę założyć konto w sklepie aby złożyć zamówienie?
Jak pakowane są przesyłki?
Jak założyć konto w sklepie internetowym tamaj.pl i jakie są tego korzyści?
Jak zapisać się do newslettera?
Jak mogę wypisać się z newslettera?
Jak odzyskać hasło do mojego konta?
Jak złożyć zamówienie?
Kiedy otrzymam zamówienie i ile kosztuje dostawa?
Jak mogę upewnić się, że poprawnie złożyłem zamówienie?
Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Czy mogę dodać produkty do złożonego wcześniej zamówienia?
Czy mogę anulować zamówienie lub jego część?
Czy mogę zwrócić zamówione towary?
Co mam zrobić, gdy otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Czy możliwe są rabaty, negocjacje cen?
Czy zakupy w tamaj.pl są bezpieczne?
Jak ponowić zapłacić ponownie, gdy Twoja płatność przez eService (system szybkich płatności) nie została zakończona?






Czy muszę założyć konto w sklepie aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie nie musisz zakładać konta w sklepie. Wystarczy, że podasz nam swój adres mailowy, adres do wysyłki oraz numer telefonu.

Jak pakowane są przesyłki?

Każdy zakupiony u nas produkt jest sprawdzany przed wysyłką, a następnie starannie pakowany, tak aby możliwie najlepiej zabezpieczyć go na czas transportu. Delikatne przedmioty zabezpieczamy folią bąbelkową. Każda paczka jest zabezpieczana dodatkowo taśmą z nadrukiem firmowym, aby nie została otwarta przez osoby trzecie w drodze do Ciebie.

Jak założyć konto w sklepie internetowym tamaj.pl i jakie są tego korzyści?

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć ikonkę "Zaloguj się" w prawym górnym rogu, a następnie w polu „Stwórz konto” podać adres email. Następnie należy wypełnić dane: imię i nazwisko, hasło, adres, nr telefonu.

Konto można założyć również podczas składania zamówienia. Należy wówczas w koszyku zaznaczyć pole „Utwórz dla mnie konto”, a następnie wypełnić wszystkie wymagane dane i złożyć zamówienie. Posiadając konto w sklepie internetowym możesz zapisać wszystkie adresy, dane do faktury – nie musisz ich wpisywać przy każdym kolejnym zamówieniu. Posiadając konto możesz również śledzić Twoje zamówienie.

Jak zapisać się do newslettera?

Możesz zapisać się do newslettera podczas zakładania konta w sklepie lub składania zamówienia – wystarczy zaznaczyć opcję „Zapisz do newslettera” lub wpisać Twój adres mailowy w okienku Newsletter w prawym dolnym rogu każdej strony i kliknąć czerwoną strzałkę przy tym okienku.

Jak mogę wypisać się z newslettera?

Link do wypisania się z newslettera znajdziesz w stopce każdego newslettera.

Jak odzyskać hasło do mojego konta?

Jeśli zapomnisz hasła do Twojego konta, możesz ustalić je na nowo. Na stronie logowania należy kliknąć w link "Nie pamiętasz hasła?", następnie podać adres email podany przy rejestracji. W ciągu kilku minut na podany adres mailowy otrzymasz link potwierdzający chęć zmiany hasła. Po jego kliknięciu otrzymasz kolejną wiadomość – z nowym hasłem tymczasowym. Hasło to możesz zmienić po zalogowaniu się na konto w sklepie.

Jak złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje na temat poprawnego składania zamówień znajdziesz w zakładce "Jak kupować".

Kiedy otrzymam zamówienie i ile kosztuje dostawa?

Na stronie każdego produktu w tabeli na dole strony podany jest czas jaki obsługa sklepu potrzebuje, aby wysłać do Ciebie dany produkt. Część towarów posiadamy na miejscu, część musimy sprowadzić z innych magazynów. Zamówienie jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich jego elementów. Koszt i orientacyjny czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika oraz formy płatności. Szczegółowy cennik znajduje się w zakładce Sposoby i koszty dostawy

Jak mogę upewnić się, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Po złożeniu zamówienia na Twoją skrzynkę mailową zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz jego numerem. Jeśli nie otrzymałeś takiej wiadomości skontaktuj się z nami.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Status Twojego zamówienia możesz sprawdzić na koncie w sklepie w zakładce Moje konto / Historia zamówień. O zmianie statusu zamówienia będziesz również informowany poprzez kolejne wiadomości email.

Czy mogę dodać produkty do złożonego wcześniej zamówienia?

Do momentu kiedy zamówienie jest w trakcie realizacji można domówić produkty. Możesz złożyć kolejne zamówienie, dodając notatkę, że chcesz aby zostało ono połączone z poprzednim. Możesz też domówić kolejne produkty mailowo lub telefonicznie.

Czy mogę anulować zamówienie lub jego część?

Zamówienie lub tylko niektóre jego pozycje można anulować do momentu kiedy zostanie wysłane. Jeśli zamówienie zostało wysłane, możesz zwrócić do nas produkty, z których chcesz zrezygnować w ciągu 14 dni.

Czy mogę zwrócić zamówione towary?

Możesz zwrócić całe zamówienie lub wybrane towary w ciągu 14 dni od ich otrzymania. W tym celu należy odesłać zwracane towary na adres: Hurtownia Wędkarska, ul. Mazurska 8, 73-110 Stargard Szczeciński. Musisz pokryć koszt przesyłki odsyłanych przedmiotów.

Co mam zrobić, gdy otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

Jeśli otrzymasz produkt inny niż zamówiony lub produkt okaże się wadliwy, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Czy możliwe są rabaty, negocjacje cen?

Staramy się utrzymywać jak najkorzystniejsze ceny. Jeśli znajdziesz interesujący Cię produkt gdzieś indziej taniej, skontaktuj się z nami, postaramy się zaproponować lepszą cenę.

W przypadku większych zamówień istnieje możliwość negocjacji cen lub udzielenia rabatów, musimy jednak wcześniej znać listę interesujących Cię produktów, zatem w takim wypadku również skontaktuj się z nami.

Czy zakupy w tamaj.pl są bezpieczne?

Dla zapewnienia jak największego bezpieczeństwa przesyłanych danych, stosujemy protokół SSL (Secure Socket Layer). Służy on do bezpiecznej transmisji zaszyfrowanego strumienia danych - informacja jest zaszyfrowana przed wysłaniem i odszyfrowana na komputerze docelowym. SSL zapewnia zarówno szyfrowanie jak i uwierzytelnianie i integralność danych.

Jest to szczególnie istotne podczas procesu rejestracji i logowania do serwisu ze względu na przesyłanie poufnych danych (danych osobowych, haseł, loginów).

Wszystkie strony, w których przesyłacie Państwo swoje dane (logowanie, rejestracja, proces zakupowy) zostały przez nas zabezpieczone poprzez bezpieczny, zaufany certyfikat bezpieczeństwa SSL zweryfikowany przez firmę Comodo CA Limited. Certyfikat posiada wysoki, 256-bitowy poziom zabezpieczenia.

Połączenie z bezpieczną stroną (w naszym przypadku: http:www.tamaj.pl) możemy rozpoznać po pojawieniu się znaczka kłódki na dolnym pasku przeglądarki (Internet Explorer). Klikając na nim dwukrotnie obejrzymy certyfikat autentyczności danej strony.

Ważną kwestią jest możliwość upewnienia się, że otrzymana wiadomość nie uległa po drodze modyfikacji i że połączyliśmy się z odpowiednim serwerem. Identyfikacja danego serwera jest możliwa dzięki zastosowaniu wspomnianych wcześniej certyfikatów podpisanych przez jedną z niewielu instytucji zwanych CA (Certificate Authority).

Dane osobowe, dane dotyczące zamówień i płatności nie są udostępniane i są chronione przed osobami trzecimi. Wykorzystywane są wyłącznie przez www.tamaj.pl w celach realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych (jeśli Klient wyrazi na to zgodę).

Jeśli korzystasz z komputera wspólnie z innymi osobami lub dokonujesz jakichkolwiek zakupów czy transakcji w kawiarence internetowej, pamiętaj o wylogowaniu się z konta w sklepie oraz ze strony przez którą dokonujesz płatności. Nie udostępniaj nikomu haseł (ani loginów). My nigdy nie prosimy o udostępnienie nam Twojego loginu i hasła (wpisujesz je tylko logując się w naszym sklepie).

Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić bezpieczeństwo naszych Klientów na możliwie najwyższym poziomie.

Jak ponowić zapłacić ponownie, gdy Twoja płatność przez eService (system szybkich płatności) nie została zakończona?

Jeśli twoja płatność przez system szybkich płatności eService nie została z jakiś powodów zakończona sukcesem możesz ją w łatwy sposób ponowić. Należy w tym celu przejść do strony Moje konto, następnie Historia i szczegóły zamówień. Przy odpowiednim zamówieniu skorzystaj z opcji "Zamów ponownie". Zostaniesz przeniesiony na stronę koszyka, gdzie należy wybrać ponownie sposób zapłaty i wysyłki, a następnie przejść dalej (przycisk na dole strony). Zostaniesz przeniesiony na stronę systemu płatności gdzie dokonasz zapłaty ponownie.