Wybierz kategorię

Producenci

Reklamacje

Wszystkie produkty, które u nas kupisz są fabrycznie nowe oraz wolne od wad. Jeśli jednak któryś z Twoich zakupów nie działa jak należy – skontaktuj się z nami. Niekiedy okazuje się, że krótka instrukcja telefoniczna pomoże znaleźć daną funkcję, która wcześniej nie działała. Jeśli nie, poinstruujemy Cię co dalej czynić.

Większość towarów posiada gwarancję producenta lub importera obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji na dany produkt jest podany na stronie tego produktu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej produktu. Gwarancja nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z rękojmi.

Odpowiadamy za sprzedawane towary z tytułu rękojmi przez 2 lata od dnia kiedy otrzymałeś swoje zamówienie.

W przypadku składania reklamacji, produkt należy wysłać na adres:

Hurtownia Wędkarska TAMAJ

Ul. Mazurska 8

73-110 Stargard Szczeciński

Do reklamowanego produktu dołącz:

  • opis uszkodzenia oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji
  • oryginalną kartę gwarancyjną (w przypadku korzystania z gwarancji producenta lub importera)
  • dokładny adres na jaki ma być odesłany produkt (podanie numeru telefonu ułatwi ewentualny kontakt)

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w zakładce Regulamin